Saptamana Financiara – “Efectul Sandwich” afectează companiile românești din cauza lipsei unei viziuni comune și o slabă colaborare între departamentele comerciale cheie

  • Home
  • Presa
  • Saptamana Financiara – “Efectul Sandwich” afectează companiile românești din cauza lipsei unei viziuni comune și o slabă colaborare între departamentele comerciale cheie

In data de 27 septembrie 2017 Saptamana Financiara a prezentat ideile principale din prezentarea pe care am facut-o in cadrul forumului “Supply Chain & Logistics Forum” din 26 septembrie.

Evenimentul a reunit profesioniști, din țară și străinătate, ce ocupă poziții cheie în sectorul industrial și logistic.

În cadrul evenimentului, Sorin Spiridon, Manager la Ensight Management Consulting a subliniat importanța colaborării și armonizării obiectivelor dintre departamentele de Achiziții, Vânzări și Logistică: ’’Departamentele de Achiziții vor trebui să facă față unor provocări din ce în ce mai mari, în condițiile în care piața devine din ce în ce mai competitivă, clienții mai sofisticați, iar elementele prin care companiile încearcă să se diferențieze vor fi din ce în ce mai greu de găsit. Dacă până acum, obiectivul principal era obținerea de condiții comerciale cât mai avantajoase, în viitor s-ar putea ca acest lucru să nu mai fie suficient.’’

Sorin Spiridon, un profesionist bine cunoscut în industrie, cu o experiență de peste de peste 25 de ani în managementul vânzărilor și achizițiilor a mai adăugat faptul că: ’’Proiectele desfășurate de noi, de-a lungul timpului, au scos în evidență lipsa unei viziuni comune și o slabă colaborare între departamentele comerciale cheie. Managerii de achiziție care vor înțelege că departamentul lor trebuie să joace un rol de pivot central în susținerea celor care sunt în contact direct cu piața, vor avea o contribuție decisivă în creșterea competitivității companiei din care fac parte.’’

Related Posts

Leave A Comment